Změna velikosti písma

Turistika.cz

Jablonecký vyhlídkový okruh

Jablonec nad Nisou

Rozcestník stojící u křižovatky silnic Palackého a U hřiště blízko restaurace Zlatý jelen v Jablonci nad Nisou v městské části Mšeno upřesňuje směr turisticky značeného Jabloneckého vyhlídkového…

Rozcestí Trniště - odbočka

Typ

Na žluté turistické trase z Janova nad Nisou k Hašlerově chatě asi po jednom kilometru nepřetržitého stoupání najdeme rozcestník s názvem Trniště (odbočka), který upřesňuje směr značené odbočky ke…

Trniště - vyhlídková skála

Typ

Pokud se vydáte z Janova nad Nisou západním směrem po žluté turistické značce, asi po jednom kilometru nepřetržitého stoupání přijdete k odbočce, která vás zavede na vyhlídkovou skálu zvanou Trniště.…

Nýčovy Domky

Jablonec nad Nisou

Osada Nýčovy Domky se nachází v blízkosti obce Souš, jež je součástí Desné III v Jizerských horách. Při návštěvě vodní nádrže Souš, postavené v letech 1911 – 1915 a dnes sloužící jako zásobárna pitné…

Rozcestí Buková - odbočka

Typ

Rozcestník v horní části úbočí vrchu Buková označuje odbočku ke geografickému vrcholu kopce (836 m.n.m.) vzdálenému odtud asi 100 metrů. Odbočka je značená žlutě stejně jako turistická trasa, která…

Kostel svatého Bartoloměje a Nanebevzetí Panny Marie v Doksech

Česká Lípa
Typ

Byl postaven kolem roku 1638 na místě staršího dřevěného kostelíka. Autorem raně barokní stavby byl vlámský architekt Bernard Canevall. O sto let k němu byly přistavěny kaple– roku 1748, z jihu…

Rozcestí Mšeno - sádky

Typ

Rozcestník kousek od hráze mezi II. a III. vodní nádrží Mšeno v katastru Jablonce nad Nisou označuje místo křížení modré turistické trasy s místním jabloneckým vyhlídkovým okruhem. Moře značená…

Rozcestí Pod Krásným

Typ

Na rozcestí kousek pod vrcholem kopce Krásný se sbíhají tři turisticky značené trasy - červená, modrá a žlutá. Červené značení sem přichází od rozcestí pod rozhlednou Slovanka a směřuje dál k…

Rozcestí Jindřichov - sedlo

Typ

Rozcestník, stojící u místní komunikace na severním okraji obce Jindřichov, upřesňuje směr dvou turisticky značených tras, modré a žluté. Modrá trasa sem přichází z městské části Mšeno z Jablonce nad…

Rozcestí Janov nad Nisou - Za Prahou

Typ

Šipky rozcestníku umístěného v dolní části Janova nad Nisou za bývalým hotelem Praha označují směr čtyř turistických tras. Červeně značená trasa rozcestím prochází a modrá, žlutá i zelená trasa zde…